Brownie is een heel leuk hondje. Zowel zijn uiterlijk als zijn innerlijk.
Hij loopt perfect aan de lijn en geniet van het gezelschap van iedereen die hij tegenkomt!
Hij is dol op kinderen en kan goed overweg met katten.
Auto’s vindt hij een beetje spannend, vermoedelijk is zijn enige ervaring met auto's toen hij is achtergelaten.
Brownie is altijd vriendelijk en super lief!
Filmpjes
Met Benito en Floky https://youtube.com/shorts/-CoXXavRwLA?is=3VAGAbzlvIo5PCJ7
Hij speelt met Thor https://youtu.be/bxZTrgghsKM?si=t13KH4lg0jZfwtWU
|